Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - stopy stópki poznan

Spotkanie do godziny, z zakończeniem na stopy, pomagam stopami.Bez sexu. Prezent dla mnie 100 zł Atrakcyjna 40+ Proszę nie pisać SMS-ów, nie czytam ich i nie odpisuje!...
Dodano: Dzisiaj 18:06  
Mam 39 lat i szukam chetnej na spotkanie w aucie jak sobie zrobie dobrze. Ty bedziesz sie patrzyła. Pokazesz mi swoje stópki. Szukam realnej...
Dodano: 17 Kwietnia 14:30  
Witam zaprzyjaznie sie z Panią która lubi mieć pieszczone stopy i lekko dominowac moge lekko wspomóc ale chciałbym zeby sprawialo to przyjemnosc prosze o odp Na maila. Warsz...
Dodano: 22 Kwietnia 00:20  
Witam wszystkich miłośników damskiego obuwia. Mam do sprzedania mocno zużyte vansy, newbalance a także baleriny i buty na obcasie czy koturnie. Zainetersowanych proszę o wiado...
Dodano: 30 Marca 12:39    |  Cena: 70 zł
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Dziewczyno, kobieto - mam do Ciebie pytanie: kiedy ostatni raz ktoś Ci lizał stopy? A przecież zasługują na to - cały dzień Cię noszą, chodzą, podbiegną czasem gdzieś. Poza ty...
Dodano: 4 Kwietnia 09:55  
Cześć! Mam fetysz kobiecych soków. Z wielką chęcią wyliże Twoje obie dziurki, stopy, każdy centymetr Twojego ciała. Uwielbiam piss do ust i na twarz. Odezwij się jak lubis...
Dodano: Wczoraj 17:45  
Hej dziewczyny Potrzebuję informacji na temat Karola lat 39 Może znacie go może któraś się spotykała czy jest realny i konkretny ogłasza się jako opiekun stopek lubi pieśc...
Dodano: 4 Kwietnia 08:49    |  Cena: 123 zł
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Szukam pań do zabaw w klimacie fetysz stóp :) lizanie, całowanie, deptanie footjob i wszystko co lubisz :) Marcin 27 lat, wiek pań bez znaczenia ważne żebyś miała zadbane stop...
Dodano: 18 Kwietnia 16:36  
Witam , ja szczupły , przystojny , wysoki brunet lat 30. Będę od jutra w delegacji w jednym z apartamentów w centrum Warszawy. Chciałbym znaleźć dziewczynę , która za opłata d...
Dodano: 11 Marca 14:14  
Szukam Pani, która odda swoje stopy do opieki. Bardzo chętnie odwdzięczę się i spełnię Twoje fantazje....
Dodano: 5 Kwietnia 16:26  
Witam, Poszukuje Pani, ktora lubi i ma chec odstresowac sie na uleglym facecie. Bij, kop po jajach, opluj, kaz lizac buty i stopy, depcz. Obiecuje sprostac Twoim wymaganio...
Dodano: Wczoraj 10:36  
Cześć, mam 19 lat i jestem normalnym chłopakiem który ma swoją fantazje czyli fetysz stóp. Moja dziewczyna go nie akceptuje, dlatego szukam dziewczyny która lubi dominować i j...
Dodano: 16 Kwietnia 23:22  
spotkam sie teraz z Panią dojrzala wymagającą ktorej bede masowal i adorowal stopy jestem do dyspozycji...
Dodano: 18 Kwietnia 16:29  
Witam. Szukam heteroseksualnego faceta, chłopaka do od 18 do 35 lat wysportowanego dobrze zbudowanego , który lubi dominować. Widzę to tak , ze się spotykamy daje ci 100zł lub...
Dodano: Wczoraj 20:51  
Ja zadbany 38 latek, atrakcyjny mężczyzna z głowa na karku.Szukam Pani której nie obcy jest temat fetyszu stóp, pończoch, rajstop i szpileczek.Mile widziana naturalna Pani o z...
Dodano: 9 Kwietnia 13:37  
Oferta nietypowa, szukam kolesia 23-30 lat, do którego pojadę, zrobie zakupy i bede mogl wymasowac mu stopy. Nic poza tym. W nagrode dostaniesz banknocik. Jestem normal typ 27...
Dodano: 18 Marca 22:31  
Czekają ładne stopy do wypieszczenia. Tylko fetyszyści w średnim wieku. Spotkanie do godziny, danina 100 zł Maja 40+, brunetka szczupła i zgrabna PROSZĘ DZWONIĆ , IGNORU...
Dodano: 23 Kwietnia 16:11  
facet ok 50 lat pozna panią ktora chcialaby zebym wylizal jej cipke dupcie i stopy wszystko bezplatnie jesli nie masz lokalu do spotkan mozemy sie spotkac w hotelu lub u mnie...
Dodano: 23 Kwietnia 11:40  
Hey Misiaku Mam 21 lat,zgrabne ciałko i zwinny języczek Jeśli czujesz się samotny lub zaniedbany przez brak bliskości to zapraszam do kontaktu kulturalnych Panów Od wypi...
Dodano: Dzisiaj 08:44  
Poznam Panią , która pragnie pieszczot oralnych.Uwielbiam lizać cipkę,pupcie,stopy,pieścić piersi.Daję przyjemność kobiecie bo to jest dla mnie najważniejsze.Pieszczę długo i ...
Dodano: Wczoraj 06:34  
Znalezione Ogłoszenia Warszawa: stopy stópki poznan

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Warszawa.Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia Warszawa. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2018 Oglaszamy24.pl