Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc

Chętnej dziewczyny do seksu za dobrą kasę szukam? / Warszawa

Ogłoszenia Poznam Panią Warszawa
Dodano: 19 Maj 2019 10:31
4 dni temu
Uwaga ogłoszenie dla fajnych dziewczyn ! ! !


__________________________________________________________________________________________________________________________________________



Hej jesteś miłą, ładną, normalną w miarę szczupłą dziewczyną, której brakuje kasy a może szukasz czegoś więcej, mieszkasz w warszawie lub jej okolicach, chciałabyś poznać fajnego faceta???
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Witam mógłbym tu pisać wiele, ale wolę przejść do rzeczy: szukam przygody, pieszczot, seksu, odskoczni od życia codziennego, dobrej zabawy i miłego spędzania czasu a może kto wie po lepszym poznaniu się czegoś więcej :)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mam 38 lat, jestem szczupłym, zadbanym,miłym i dyskretnym facetem, na co dzień trochę zapracowanym, jednak zawsze znajduje czas na przyjemności :)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Chciałbym stworzyć układ oparty na przyjaźni i zrozumieniu, tak by nikt nie czuł się niezręcznie, by spotkania nie były mechaniczne, byśmy oboje czuli się komfortowo.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeżeli lubisz czasami odskocznię i seks poza łóżkiem, jesteś spontaniczna,dajesz się ponieść emocją, lubisz dreszczyk emocji i podniecenia to szukam Ciebie :)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeśli myślisz ze odpowiada Ci taki układ, napisz, czego oczekujesz, jakie masz możliwości czasowe, czym się interesujesz, po prostu parę słów o sobie. Mile widziane zdjęcie.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

P.S. O finansach tu nie piszę, ale rozumiem, że są dla Ciebie ważne. Omówmy to więc drogą najlepiej telefoniczną ew. mailową ( bez pisania w nieskończoność)
Moja propozycja z pewnością będzie dla Ciebie satysfakcjonująca!!!
Kontakt:
X X X
Telefon:
900900900
Email:
Ogłoszenia Warszawa Chętnej dziewczyny do seksu za dobrą kasę szukam?
Odsłon: 2364


 Podobne Ogłoszenia / Chętnej dziewczyny do seksu za dobrą kasę szu...
Szukam chętnej dziewczyny w wieku 30-38lat na sex spotkania bez zobowiązań. Żadna kasa nie wchodzi w grę. Ja to d...
Dodano: 29 Kwietnia 20:19  3 tygodnie temu
Kategoria: Poznam Panią
Cześć, Poszukuję chętnej dziewczyny na szybkiego loda w Warszawie. Pisz propozycje co chcesz w zamian. Dogadamy si...
Dodano: 24 Marca 11:17  2 miesiące temu
Kategoria: Poznam Panią
Cześć. Szukam chętnej szczupłej dziewczyny na spotkanie u mnie domu. Chętne zapraszam do kontaktu. Pozdtawiam....
Dodano: 16 Maja 06:45  tydzień temu
Kategoria: Poznam Panią
Lubię to robić wszędzie jeśli masz podobnie i nie jesteś zmanierowana zapraszam. Chętnie dłuższą znajomość...
Dodano: 11 Maja 10:37  tydzień temu
Kategoria: Poznam Panią
Jestem zadbanym kulturalnym fajnym uległym niezbyt doświadczonym facetem 36 z Warszawy. Poznam atrakcyjna zgrabna d...
Dodano: 22 Maja 00:01  2 dni temu
Kategoria: Poznam Panią
$ $ $ Witam poznam dziewczynę na pieszczoty i seks, 100% dyskrecji i higieny! $ $ $ Miejsce auto, plener...
Dodano: 22 Maja 09:18  39 godzin(y) temu
Kategoria: Poznam Panią
Witam. Szukam chętnej dziewczyny na spotkanie w samochodzie. Szczegóły na priv. Warszawa i okolice dojadę. Zaprasza...
Dodano: 20 Kwietnia 15:25  miesiąc temu
Kategoria: Poznam Panią




 Ogłoszenia - Towarzyskie

 Pogoda w Warszawie
Piątek, 24 Maja 2019
Warszawa 12 °C
Słabe opady deszczu





 Ostatnio Przeglądane
Przystojniak dla spragnionej Wawa i okolice
Prywatne!!! 1000zl dziewczynie za spotkanie  z 25l
szukam normalnej ale zwarjowanej kobiety bez zobow
szukam zaniedbywanej mezatki
Spotkam się dziś . Zapłacę . Tylko poważne propozy
Wyliżę stopy kobiecie !!! - pełen relaks
Szukamy Pani do trójkąta
Najpiękniejszy kutas na świecie !!! Po prostu Mist
Fajny brunecik szuka dziewczyn do super zabawy :)
Więcej Ogłoszeń >>



Darmowe Ogłoszenia
Warszawa.Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia Warszawa. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  API  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2019 Oglaszamy24.pl