Zaloguj si  lub  Zarejestruj si by zarz康za og這szeniami  |  Pomoc

Fafik - niepozorny kundelek z sercem na d這ni! / Warszawa

Og這szenia Psy Warszawa
Kategoria:
Rodzaj: Sprzedam
Dodano: 4 Lipiec 2017 12:03
2 tygodnie temu
Ma na imi Fafik.
Niepozorny kundelek, na kt鏎ego wi瘯szo嗆 ludzi nie zwraca uwagi, ale ten facet wie jak trzeba si w 篡ciu ustawi . Na wszelki wypadek rozdaje buziaki wszystkim dziewczynom na wej軼iu.. Do m篹czyzn ma na pocz徠ku dystans, ale szybko pokonuje opory i czeka na g豉skanie.
Z tego zastraszonego Fafika, kt鏎y przyjecha do domu tymczasowego, wyr鏀 nam fajny, otwarty na ludzi psiak. Polecamy do domu os鏏 aktywnych ( ale te bez przesady) , domu kt鏎y lubi zabaw z psem, wyg逝py i ma mega pozytywne nastawienie do 篡cia, tak jak nasz Fafik.
Wierny towarzysz zabaw z innymi psami, chocia nie wszystkie psy – samce toleruje. Strasznie 豉sy na wszystkie umizgi i ca逝ski, oczywi軼ie smaczki te mile widziane.
Chocia jest takim niepozornym kundelkiem, zdobywa serca od razu. Fafika nie mo積a nie kocha!!

M這dy, energiczny i bezproblemowy. Ma ok. 1,5 roku, wa篡 ok. 12kg jest zaszczepiony i wykastrowany.
Cena:  0 z
 
Kontakt:
Irena
Telefon:
500181920
Email:
Og這szenia Warszawa Fafik - niepozorny kundelek z sercem na d這ni!
Ods這n: 246


 Podobne Og這szenia / Fafik - niepozorny kundelek z sercem na d這ni...
Zwyk造, szary, bury kundelek niknie w t逝mie pi瘯nych i rasowych... Jednak obdaruje Ci mi這軼i ca貫go, psiego ser...
Dodano: 4 Lipca 12:03  2 tygodnie temu
Kategoria: Psy
Kod瘸k to niezwyk造, bezdomny kundelek. Ludzie m闚i, 瞠 urody jest przeci皻nej, ale w rzeczywisto軼i to zupe軟ie n...
Dodano: 8 Lipca 16:55  2 tygodnie temu
Kategoria: Psy
FAFIK to okolo 2 letni przesympatyczny piesek ktory przez kilka miesiecy b豉ka sie w pobliskiej wsi.Pieseczek prze...
Dodano: 28 Maja 13:03  miesi帷 temu
Kategoria: Psy
Kremu to smutny, oko這 8 letni psiak. W schronisku mieszka od roku 2013. Wcze郾iej, razem z dwoma innymi psiakami...
Dodano: 19 Lipca 17:51  4 dni temu
Kategoria: Psy
Wyobra瘸sz sobie, 瞠 nagle znajdujesz si w zupe軟ie obcym miejscu, sam na 鈔odku ulicy, gdzie jeden przytuli a dru...
Dodano: 18 Lipca 23:32  5 dni temu
Kategoria: Psy
Ci篹ki jest los szarego, nijakiego kundelka. Gin w tysi帷ach innych potrzebuj帷ych domu i mi這軼i ps闚. S 豉dnie...
Dodano: 4 Lipca 12:03  2 tygodnie temu
Kategoria: Psy
Bary, niewielki (10 kg) kundelek w wieku ok 4 lat. Ciagle merda ogonkiem i nie moze si nacieszy swoj wolno軼ia,...
Dodano: 28 Czerwca 17:22  3 tygodnie temu
Kategoria: Psy




 Og這szenia - Zwierz皻a

 Pogoda w Warszawie
Poniedzia貫k, 24 Lipca 2017
Warszawa 26 °C
Przewa積ie pochmurno ale bez opad闚





 Ostatnio Przegl康ane
Shih Tzu szczeni皻a gotowe dla nowych rodzic闚
Wspania貫 Szczeni皻a Shih Tzu
Wspania貫 Shih tzu Szczeni皻a
Szczeniaki Great Dane do adopcji
Zarejestrowane szczeniaki Golden Retriever
Malta雟kie po Championach z rodowodem ZKwP / FCI
2 miesi璚zny MALUSZEK, wspania造 szczeniak do adop
Buldog angielski szczeni皻a
M這dy, cudny i bezkonfliktowy psiak szuka pilnie d
Wi璚ej Og這sze >>



Darmowe Og這szenia
Warszawa.Oglaszamy24.pl - Darmowe og這szenia Warszawa. Dodaj bezp豉tne og這szenia drobne!
Strona G堯wna  |  Mapa Kategorii  |  Przegl康aj Og這szenia  |  Dodaj Og這szenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2017 Oglaszamy24.pl