Nasza klinika to nowoczesna przychodnia stomatologiczna dzia³aj±ca od 2003 roku. Prowadzimy kompleksowe leczenie stomatologiczne od stomatologii zachowawczej po skomplikowane odbudowy implantoprotetyczne.
Zapraszamy do wspó³pracy osobê na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty lubi±c± pracê z lud¼mi.
Znajdujemy siê w Warszawie na Ochocie.
Oferujemy:
• Atrakcyjn± formê umowy i wynagrodzenie
• Pracê na ca³y etat w prywatnym gabinecie
• Stabiln± i przewidywaln± pracê, z jednoczesn± mo¿liwo¶ci± uwalniania kreatywno¶ci i inicjatywy
• Pracê w zgranym zespole i w ¶wietnej atmosferze
• Nowoczesny i zadbany gabinet, realizuj±cy kompleksowe plany leczenia
Oczekujemy:
• Do¶wiadczenia na stanowisku Recepcjonistki/Recepcjonisty i/lub Opiekuna Pacjenta
• Wysokiego standardu obs³ugi, inicjatywy i zaanga¿owania
• Wysokiej kultury osobistej
• Cech takich jak: opiekuñczo¶æ, mi³e usposobienie, dok³adno¶æ i punktualno¶æ
• Szukamy osoby, która chce znale¼æ pracê d³ugofalowo
• Dyspozycyjno¶ci do pracy na ca³y etat, w tym 1-2 soboty w miesi±cu
• Umiejêtno¶ci pracy z programem Excel
Zakres obowi±zków:
• Obs³uga telefoniczna - przyjmowanie i przekierowywanie po³±czeñ, udzielanie informacji pacjentom oraz umawianie wizyt
• Powitanie pacjentów - sprawdzenie rejestracji na wizytê i zapewnienie przyjaznej atmosfery
• Zarz±dzanie dokumentacj± - przyjmowanie i weryfikacja dokumentów pacjentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
• Planowanie harmonogramu wizyt - ustalanie terminów wizyt zgodnie z harmonogramem lekarza, upewnienie siê, ¿e s± one zgodne z preferencjami pacjentów
• Obs³uga p³atno¶ci - przyjmowanie op³at za us³ugi, wystawianie faktur, rozliczanie siê z pacjentami, obs³uga systemu p³atno¶ci
• Zapewnienie czysto¶ci i porz±dku w recepcji, dbanie o schludny wygl±d przestrzeni recepcyjnej
• Koordynacja dzia³añ - wspó³praca z personelem kliniki, informowanie lekarzy o planach wizyt pacjentów, przekazywanie istotnych informacji miêdzy zespo³em
• Rozwi±zywanie problemów - udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach kryzysowych, np. w przypadku bólowego pacjenta lub problemów z systemem rezerwacji wizyt
• Obs³uga poczty i korespondencji - odbieranie i wysy³anie listów oraz paczek, rejestrowanie korespondencji przychodz±cej i wychodz±cej
• Utrzymywanie zapasów - monitorowanie stanu zapasów biurowych i artyku³ów higienicznych, sk³adanie zamówieñ, dbanie o odpowiednie zaopatrzenie recepcji
Oprogramowanie: ProDentis.
Godziny otwarcia: poniedzia³ek-sobota ( 7:30-20:30, czwartek 7:00-20:30, sobota 7:30-15:00).
W CV prosimy zawrzeæ klauzulê:
Wyra¿am zgodê dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb zwi±zanych z realizacj± procesu rekrutacyjnego na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty oraz przysz³ych i nieokre¶lonych na obecn± chwilê procesów rekrutacyjnych, które odbêd± siê w okresie najbli¿szych 5 lat. Ka¿d± z wyra¿onych wy¿ej zgód mogê w ka¿dej chwili cofn±æ. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzib± w Warszawie (01-142), przy ul. Soko³owskiej 7/8.