Zaloguj się  lub  Zarejestruj się by zarządzać ogłoszeniami  |  Pomoc
Kategoria:
Miasto:

 Znalezione Ogłoszenia - meski cwel Warszawa

Mam 22 lata. Jestem uleglym i pasywnym Cwelem... Masz ochote wlozyc chuja do mojej dupy? Zrub ze mnie kurwisko... Glosno dre morde, i przeklinam jak mam kutasa w dupie... Dal...
Dodano: 5 Maja 09:45  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Poznam zakonnice w dowolnym wieku ktora chciala by poczuć meski dotyk, pieszczoty... Ja ponad 32 letni przystojny i szczuply facet...
Dodano: 11 Kwietnia 08:24  
Panowie!Jestem jednym z cweli, porządnych, nie szukającym wyłudzenia kasy za seks. Cwel to inaczej dno, w kulturze klimatów -BDSM (GAY).Nie mamy nic wspólnego z naciągaczami...
Dodano: 18 Maja 05:11  
Jestem mega cwelem, bi bardzo uległy pasyw 40/179/78 jestem chętny na grupowe sex imprezy, najchętniej na całą noc, weekend. Zdrowie i dyskrecja. Im więcej kutasów i spermy ty...
Dodano: 11 Maja 21:21  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Hej, Ja to 34letni facet, 180cm,88kg, zadbany,meski. Lubie klimat fetyszy, dlatego szukam kobiety, która to lubi. Chetnie spotkam sie na oralny, z przyjemnoscia pozwole Ci w...
Dodano: 18 Maja 18:20  
Od rana szukam zbokow i nic... Jest konretny ktoś kto lubi chem porno..?? bi meski Byczek... Lokum mam i głowę pełna fantazja...
Dodano: 10 Maja 04:17  
Teraz nawet mam czas. Ja meski dobrze zbudowany przystojny 30 lat z fajnym sprzętem, spotkam się z podobnym na wspolne trzepanie...
Dodano: 14 Maja 18:31  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
poznam meskiego dydkretnego kumpla ktory chcialby regularnie dawac do zrobienia loda. jestem w tym na serio dobry. mam 43 lata fsjny meski facet. dyskrecjs....
Dodano: 19 Maja 12:47  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Kumpla dyskretnego. meskiego fajnego faceta ktory zdaje sobie sprawe z tego ze najlrpszego loda zrobi ci drugi facet. ja meski fajny 44 lata i umiem to tak zrobic ze oszalejes...
Dodano: 19 Maja 12:47  
W sobotę 19 maja w hotelu Atos na Mokotowie bede obciagac chetne kutasy tzn meski blowbang, oczywiscie tylko ja ciagne(26 letni chlopak bi) ,nikt wiecej ,ani ja nie daje ssac ...
Dodano: 19 Maja 00:16  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Chce spróbować jak to jest powalić sobie po kumpelsku z innym chłopakiem/facetem. Konkretnie na luzie. Meski facet 30 lat wysportowany i przystojny...
Dodano: 14 Maja 10:43  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Panowie gratuluję Wam fantazji w udawaniu kobiety w ogłoszeniach:) Nie od dziś wiadomo, że tylko kilka ogłoszeń na 100 jest realnych a raczej sensownych. Cała reszta pseudo...
Dodano: 12 Maja 22:48  
Poznam teraz realną koleżankę na oral w aucie badzru Ciebie w mieszkaniu. Mam na imię Tomek 31 lat 186 cm meski postawny 19 cm jestem z Woli mobilny więc dojazd nie jest probl...
Dodano: 10 Maja 18:45  
spotkam sie z przystojnym masazysta, ktoremu po masazu bede mogl zrobic loda. 100% dyskrecji w dwie strony, ja fajny meski facet 43 lata...
Dodano: 19 Maja 12:47  
Cześć, szukam zdrowego ,który przyjdzie do mnie i poda do buzi na zasadzie glory hole. Czyli drzwi sa otwarte ,wchodzisz naprzeciwko jest zasłona z dziurką. wkładasz tam kutas...
Dodano: 17 Maja 18:22  
Warszawa > Towarzyskie > Inne
Znalezione Ogłoszenia Warszawa: meski cwel

Zmodyfikuj swoje wyszukiwanie, aby wyświetlić więcej ogłoszeń:

 Ostatnio Wyszukiwane Ogłoszenia






Darmowe Ogłoszenia
Warszawa.Oglaszamy24.pl - Darmowe ogłoszenia Warszawa. Dodaj bezpłatne ogłoszenia drobne!
Strona Główna  |  Mapa Kategorii  |  Przeglądaj Ogłoszenia  |  Dodaj Ogłoszenie  |  RSS  |  Wersja Mobilna
INFORMACJE O SERWISIE
O Serwisie  |  Zasady korzystania  |  Reklama  |  Kontakt  |  Pomoc
© 2018 Oglaszamy24.pl